Pages

Subscribe:

Sunday, December 05, 2010

Aku dah dapat Keje

Hahaha....
setelah puas aku duduk di hadapan komputer dan membuka bermacam-macam laman web yang
memberi ruang kepada mereka yang ingin mendapat pekerjaan secara part time...

dan boleh kata pada saban hari,

dari pagi hingga ke malam aku menjengah komputer dan menghantar resume ku untuk di
pratonton kan kepada mereka yang nak hire orang.





AKHIRNYA..

aku dah berjaya mendapatkan kerja sebagai LONG STAND PROMOTER di Carrefour Wangsa Maju.

Dah mule dah kerja nieyh starting Saturday,

mmmm...semalam lah kirenyer..Hehee3 bestnyer dapat keje walau pon dah macam saat2 akhir
baru dapat kan...

penat dah aku apply kat berbagai-bagai company,

ade yang for motor show kat mner yex??

Lupelah...

ade yang untuk PC fair lah,

promoter kat giant ade,

sunway ade,

Jusco ade,

ade yang kena promote barang prototype pon ade taw..

Yang tuh semua aku try bedal..tapi nampknye, aku dah dipilih oleh pekerjaan ini.

Syukur sesangat
..



Kerja aku nieyh senang jer..
BERDIRI dan PROMOTE...hahahha tak susah kan??

OWh lupe, aku nie as the ADABI BRAND promoter,

so barang-barang Adabi semua aku promote lah, tapi aku nyer barang dok kat shelf jer, so
promote dari situ lah sebab barang Adabi nieyh tak de pape promosi pon
..
But it is quite interesting though, can interact with many peoples, dari mereka yang tak tau bahasa malaysia, in purrrfect english, and some which yang tak taw langsung nak sebut english, haaa yang ni payah sikit..



Anyway..within these 2 days memang banyak dah bende aku dapat,
one thing is that aku dah hafal dah selok belok Carrefour tuh, not all but almost..
and another thing dah made friends dah, dari yang Bangla sampailah yang Cina..
They are Nicer too..

hhehee3



Aku akan still keje sampai end of December nieyh,

But Only for two days which is the weekend..

heheh3

tak sabar nak tunggu minggu depan..

haha
...

4 mencipta pendapat:

Eyezart said...

wah! bgus2...
dpat duet gaji nnti smpan wat mkan sem dpan..~
hehehhe...
XD

Saidy Hasiffy said...

hahaahha...
makan2 lagi yek...
ok klu dapat bnyk aku kongsi sikit2..
hehe3

Eyezart said...

brape je dpat?
promoter tu yg dok kat depan pintu eh?

Saidy Hasiffy said...

ader lah dalam RM80 per day...
so just 2 days for RM160 per week..
heheh3
till end of this december

Post a Comment