Pages

Subscribe:

Thursday, April 29, 2010

reminiscent from a kid's view >.,< (part 1)



hahaha...
mcm tak caye sbb dh bsar2 pon boleh lak terceriter sal bnder2 dulu kala...
wk2 zamn budak yg tlah lmer ditinggalkan lebih 8 tahun lalu...
tp...tulah kemesraan zmn knk2 kitorg yg dpt diingat smpi arinie..
heheh3~

first pic -:UFO
yg nie aku igt skali wktu thun 1999...
wk2 tu aku drjah 3 kowt..
menetap di lembah keramat...
wk2 tuh famous giler sal majalah MASTIKA nieyh..
bleyh kter koleksi kt umah aku dh bleyh jd library...

wlupun aku nie mmg pmlas bcer buku,
tp klu dh bosan giler aku pon bcer ah...
yg aku igt,
kes pasal UFO nie
cover depan MASTIKA tuh warna merah, ader UFO, ader KLCC..
pstuh headline dier leh tulis "RAMALAN MALAYSIA AKAN DISERANG UFO TAHUN 2000"
pergghhh..
aku bcer pon nek bulu roma aku...

pastuh aku pon ngan selamber jer tnyer my grandparents expecially my grandma..
hahaha...
nenek aku tergelak giler smpi terjatuh satu anak tangga dr tangga depan rumah ktorg tuh...
abg2 aku aper lagi dok muker sinis dorg ah.,.
hahahaha....

nenek aku ckp dok jgn percyer benda karut tuh..
aku pon tenang ah sikit,
tp biler ttetiber lak aku tgok sal UFO kt tv wktu bermandi manda kt PD,
aku muler ah gelabah blik..
then aku tnyer kt mak aku..

mak aku pon tergolak gak...
kelakar sbb dlm bnyk anak2 yg dier ader...
dier tak cyer yg aku tnyer dier(dunno the reason y, but im still in confuse bout that)

hhaha...
move on to the next thing,
mak aku pon ulang bender sebijik cam nenek aku ckap..
so lepas tuh aku pon dah tak dok pikir sal bnda tuh dah..
hehehe...


tp yg bestnyer smpi aku termimpi kna tgkap ngan UFO..
hahaha....

bstnyer citer kanak2...
nak kongsi msuk dlm komen...
igt nie bru first part jer..
ader bnyk lg..
see yaaa~
daaa~~~~~~~

0 mencipta pendapat:

Post a Comment