Pages

Subscribe:

Wednesday, April 28, 2010

pilihan diri yang mner???



kadang2 jadi baik pon tak baguih sgat..
kadang2 jadi jahat pon lagi lah tak betul..

so kiter kna jd per yek???

penat dah rser nak input myself to the reality of this life...
dan aku dah tak larat lagi nak mngisar diriku nie(blend in) with others..

oh Tuhan,
hanya jika ko bleyh tunjukkan ku satu saja ruang..
bagiku melengkapi diriku,
biar susah mahupun senang,
aku senantisa di jalan Mu yang diredhai...

dan ku tak kisah kini...
biar apa pon org pndg aku ini 'SIAPA'
atau 'APA'..
hanya aku tahu jalanku ini..
mampu menuju ke arah kebenaranMU sahaja..

dan,
jika segenap ruang ini mampu
membuatkan aku tabah menghadapi dunia fatamorganaMU..
aku berserah..
dan aku redha
dengan ketentuanMU..

(biarku hilang seri di dunia ini, jangan hilang maruah ku nanti di akhirat)
~segenap suara hati~
terima kasih...

hanya pandangan dari dalam hati..
tidak bermakna kepada sesiapa pon..
so enjoy reading..
hehehe>.<

0 mencipta pendapat:

Post a Comment